FANDOM

Zorak von Maxitrillian Arstein VIII
Zorak-the-half
Skakdi
Sukupuoli Mies
Tilanne Elossa
Ammatti Avhrak Feterrojen kapellimestari
Ryhmä Itsenäinen

”Käsitykseni mukaan Zakazilla shakin voittaja on se, joka ampuu toisen ennen ensimmäistä siirtoa.”
”Se on totta, mutta todellinen mestari on se, joka saa vastustajan ampumaan itsensä.”
Avde ja Zorak von Maxitrillian Arstein VIII

Zorak von Maxitrillian Arstein VIII on Skakdi, joka johtaa Feterroja.

Elämäkerta Muokkaa

Tuntematon. Ainoa tällä hetkellä tiedetty asia Zorakistä on, että hän jossain vaiheessa loi Avhrak Feterrat Vortixxien kanssa ja oli ollut sitä ennen mahdollisesti osallisena Skakdien Sisällissodassa.

Luonne Muokkaa

Zorak on hyvin hienostunut ja sulava verrattuna lajitoveriinsa. Siitä huolimatta Zorak on hyvin ylimielinen, ivallinen ja teräväkielinen, mikä aiheutti paljon närkästystä hänen liittolaisten keskellä. Zorak on hyvin ovela ja juonitteleva eikä koskaan ota riskiä liittyä henkilökohtaisesti taisteluihin, vaan manipuloi ja suunnittelee taistelukentän ulkopuolella. Muiden Skakdien tapaan, Zorak on myös hyvin vallanhimoinen ja petollinen, eikä koskaan hyväksy liittolaistensa juonittelevan häntä vastaan tai kustannuksella.

Ulkonäkö Muokkaa

Zorak on harmaa, hieman lajitoveriaan lyhyempi mutta silti Toia korkeampi Skakdi. Toisin kuin muut, hänellä ei ole syystä tai toisesta harjaa, mikä on laijin ominaispiirteitä. Zorak pukeutuu usein mustaan takkiin.

Kyvyt Muokkaa

Zorak on sodassa taktiiko, joka käyttää muita hyväkseen saavutakseen voitton. Hän on myös teknologinen nero ja älykäs tiedemies, joka loi useita hienostuneita keksintöjä ja työvälineitä. Zorakin merkittävin teknologinen saavutus on Avhrak Feterra. Hän myös havainnollisesti lahjakas musiikissa.

ZorakVonMaxitrillianArsteinVIII

Lainauksia Muokkaa

”Jos olisit keskittynyt muuhun kuin sinun omaan verenhimoosi, ymmärtäisit täysin mitä tarkoitan.”
— Zorakin mielipide Sheelikan kärsimättömyydestä

”Voi Sheelika rakas. Näin kauan etkä vieläkään luota minuun. Fiksu tyttö.”
— Zorak Sheelikasta

”Tietysti Sheelika on vielä hyvin tärkeä, mutta minun omien Feterrojeni edessä hän ei ole mitään. Asiat on laitettava...tärkeysjärjestykseen.”
— Zorak demonstroi välinpitämätömyyttään Sheelikasta

”... Jos tulit valittamaan hissin taustamusiikista, pyydän syvästi anteeksi.Tiedäthän, kuinka musikaalisesti lahjattomia Vortixxit ovat.”
— Esimerkki Zorakin ivailusta

”Satojen Toien voima, tuhansien Zyglakien raivo. Panssari, jota ei edes kestävin Prototeräs voi lävistää ja älykkyys, jota suurinkin sotataktikoija ei uskalla haastamaan.”
— Zorak ylistää luomuksiaan

”Viekää terveisiä Kohtalolle. Sanokaa, että Zorak Von Maxitrillian Arstein lähetti teidät.”
— Zorak "hyvästelee" entisiä liittolaisiaan

Triviaa Muokkaa