FANDOM

Xxonn
Äksä
Titaani
Sukupuoli Mies
Tilanne Elossa
Ammatti Jäsen, melkoinen xxonni
Ryhmä Bio-Klaani

”Joko mene tavernaan pelaamaan pokeria tai sammun kotona sohvalle”
— Xxonn Matorolle

Xxonn on Bio-Klaaniin hiljattain liittynyt titaani. Hän on tiettävästi kierrellyt laajalla ja niittänyt etelässä mainetta soturina.

ElämäkertaMuokkaa

Xxonnina nykyään tunnettu henkilö asui Titaanien kuningaskunnan mailla keskisellä Etelämantereella. Aikanaan hän lähti vaeltamaan ympäri Matoran-universumin saaria. Koska Xxonn oli impulssiivinen ja ivallinen kaikille, hän joutui moniin tappeluihin, joko olentojen tai eläinten kanssa. Kerran hän mutatoitui Nui-Jagan kanssa, ja sai pitkät kynnet sekä hännän. Hän myös joutui muuttamaan alkuperäisen nimensä Xxonniksi, tuntemattomista syistä. Kun Xxonn oli väsynyt kaikkeen, hän päätti jäädä Bio-klaanin saarelle. Myöhemmin Matoro the Blacksnow ja Saraji ottivat hänet mukaan hakemaan salaperäistä Nimdaa.

LuonneMuokkaa

Joskus mukava ja hyväsydäminen, mutta kun hän haluaa olla ilkeä, tai jos joku ärsyttää häntä, niin silloin ei kannata olla lähettyvillä. Hän myös rakastaa olla sarkastinen. Mutta kaikkein eniten, hän on impulsiivinen. Kerran hänellä oli Nui-Jagan häntä, jonka hän sai mutatoituaan sellaisen kanssa kerran, mutta hän menetti sen pokeripelissä.

VälineetMuokkaa

Xxonnilla on iso kirves pääaseenaan. Häneen on myös jouduttu aseentamaan monia kyberneettisiä implantteja. Yksi niistä on, kun häneltä meni oikea osa kasvoistaan, niin hänen piti korvata se. Sitten oli myös niitä, joita hän asennutti vapaaehtoisesti, esim. tykki oikeaan käteen, tai miekkaterä, joka on hänen olkapäässä kiinni.

UlkonäköMuokkaa

Xxonn on suurikokoinen ja voimakas veikko, jonka haarniskalla on lukuisia kyberneettisiä implantteja, kuten rannetykki. Hänellä on Kanohi Hau ja hän on väreiltään kirkkaanpunainen ja hopea.

TriviaMuokkaa

  • Xxonnin nimi tuli, kun sen luojan oli luotava sähköposti kiiressä. Siten hänen päähänsä tuli idea: Xxonn111. Se on hänen Klaanin nimi nykyään.

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)