FANDOM

Warrek
Warrek-Taistelupose
Skakdi
Sukupuoli Mies
Tilanne Elossa
Ammatti vanha juoppo
Ryhmä Itsenäinen (ennen: Zakazin etelävaltiot)

”Eversti. Nosta pääsi. Olin väärässä suhteesi. Sinä et ole kadottanut juuriasi, sinähän skarrarar vieköön kannat niitä mukanasi. Et sinä ole heikko. Sinä katsot menneisyyttäsi silmiin joka päivä. Sinä haluat unohtaa, mutta et unohda. Sinä et vain kävele tavernaan, tilaa tuoppia ja unohda maailmaa. Sinä muistat, eversti, ja se on tärkeää. Olisinpa minä yhtä rohkea. Muistamaan.”
— Warrek Guardianille

Warrek on alkoholisoitunut entinen Skakdi-sotalordi Zakazilta. Hän on yksi Guardianin liittolaisista ja vihaa Veden Skakdi Nektannia.

Elämäkerta Muokkaa

Kerran kauan sitten Mata Nui loi Skakdit asuttamaan Matoran-universumia. Skakdit asuivat sulassa sovussa keskenään ja perustivat korkeakulttuurillisia kaupunkeja.

Makuta Spiriahin tehtyä kokeita Skakdeilla, Warrek sai Salaman elementaalivoimat, joita hän pystyi käyttämään itsenäisesti, toisin kuin muut Skakdit. Warrek sai myös hämmennysvoimat, joiden avulla hän voi hämmentää vihollisiaan sekä jäädyttämisen silmävoimat.

Skakdien aloitettua sisällissodan Zakazilla, Warrekin arkkiviholliseksi tuli Nektann, jonka kanssa hän otti usein yhteen. Warrekin armeijat, etunenässä hänen eversinsä, Vartijat, kärsivät kuitenkin tappion raskaassa sodassa.

Myöhemmin, Warrek alkoholisoitui sodan traumojen takia ja alkoi viettämään aikaansa Kuolleen Ruki-kalan tavernassa. Hän sai käsiinsä kartan Varastamisen naamion luokse ja onnistui hävittämään sen kahdelle Skakdille, jotka lähtivät etsimään naamiota.

Kerran Guardian ja Makuta Nui saapuivat katsomaan Warrekia Kuolleen Ruki-kalan tavernaan. He kyselivät Warrekilta tietoja muunmuassa Nimdasta ja ZMAsta. Kapakkatappelun jälkeen kolmikko häipyi etsimään Zaiggeraa, ainutta kuka voisi korjata Guardianin kiväärin joka oli vioittunut Yö Kauhun aikana. Guartsu sai kiväärinsä korjautettua, mutta Nektannin armeija hyökkäsi mökkiin. Sankarit pakenivat tulitaistelun ja Xialaisten miinojen räjäytyksen jälkeen ja erkanivat toisistaan.

Tällä hetkellä Warrek ja Zaiggera viettävät laatuaikaa keskenään piilossa Nektannilta.

Luonne Muokkaa

Warrek on tulinen taistelija ja pitää ryypyn ottamisesta aina taistelun alussa, lopussa ja taistelun aikana. Hän saa alkoholista voimaa, jonka avulla taistella urheammin. Warrek ei kaihda likaisiakaan keinoja saadakseen haluamansa. Warrek juo unohtaakseen sodan traumat, koska ei ole kyllin vahva muistamaan.

KyvytMuokkaa

  • Taidot: Warrekilla on taktista silmää ja taistelutaitoja. Hän osaa käyttää niin miekkaa kuin pistooliakin.
  • Kyvyt: Warrek hallitsee salaman elementtiä, jota hän voi hallita miekastaan, tai käsistään. Lisäksi hänellä on hämmennys- ja jäädyttävät silmäsäteet.
  • Välineet: Warrek kantaa mukanaan usein miekkaa, zamorpistoolia ja taskumattia.

Triviaa Muokkaa

  • Alunperin Warrek oli vain kertakäyttöinen vitsihahmo Bio-Klaanin jäsenen, ja moderaattori Umbran fanficissä Varastamisen naamio. Warrek oli juoppo skakdi Kuolleen Rukin tavernasta ja hänellä oli kartta salaisen voimanaamion luokse. Warrekilla ei kaavailtu olevan muuta roolia kuin tehdä pilaa Bionicle-maailmasta, tuomalla siihen mukaan alkoholin ja juoppouden. Paljon myöhemmin, Admin Guardian alkoi käyttämään Warrekia roolipelissä ja on ollut iso apu suunniteltaessa hahmon tarinaa.

Esiintymiset Muokkaa

  • Klaanon-tekstiroolipeli