FANDOM

Visokki
Visokki
Visorak
Sukupuoli Nainen
Tilanne Elossa, Klaanissa
Ammatti Admin
Ryhmä Bio-Klaani

Bio-Klaanin toinen perustajajäsen Visokki on telepaattisia voimia omaava naaras-Visorak.

Elämänkerta Muokkaa

Makutan visorak-armeijaMuokkaa

Relak -niminen Makuta loi Visokin. Visokki on alusta asti omannut telepatiakykynsä, Relak loi sen hänelle. Visokki oli pitkään Relakin visorak-armeijassa ja toimi kaikkien armeijan visorakien johtajana. Johtajan asema johtui hänen telepatiakyvystään, joka teki hänet melko ylivoimaiseksi muita vastaan. Aikojen saatossa Visokki alkoi entistä vähemmän pitää komennuksenalaisena olemisesta, koska jokaista Makutan käskyä oli toteltava ettei kävisi hullusti. Jatkuva viattomien tappaminenkaan ei ollut Visokin mieleen. Vuosisatojen suunnittelun jälkeen Visokki pakeni Makutan riveistä onnistuneesti. Tämän jälkeen Visokki oli kuitenkin suuri etsintäkuulutettu pitkän aikaa. Sen lisäksi, että kaikki Relakin visorakit etsivät häntä, muut ryhmittymät halusivat myös löytää ja ympäripuhua hänet puolelleen.

Visokki oli pitkään pakonsa jälkeen hyvin varovainen ja herkkä pieniinkin vihollisen merkkeihin. Vaikka Visokki oli tämän takia pitkän aikaa hyvin yksinäinen, hän ei lannistunut, koska tiesi ettei hän kuuluisi Makutan käskytettäväksi. Visokilla oli ollut kuitenkin hyviä ystäviä visorak-armeijassa, jotka oli joutunut jättämään taakseen. Kerrotaan, että tänä yksinäisyyden ja vainotun aikana Visokki kehitti mielenvoimia entisestään.

Bio-Klaanin perustaminenMuokkaa

Visokki

Matoron näkemys Visokista

Vuosikymmenien yksinolon jälkeen Visokki törmäsi Toaan, Tawaan, jonka kanssa ystävystyi. He kokivat monia seikkailuja, pakoja, piileskelyjä ja muita kokemuksia yhdessä. Tawan ansiosta Visokki osaa myös puhua muutakin kuin visorak -kieltä. Harva on kuitenkaan kuullut Visokin puhetta. Visokki ja Tawa olivat lopulta saaneet itsensä sellaiseen asemaan, että he tarvitsivat kunnollisen turvapaikan itselleen. Lisäksi heitä rasitti jatkuva tappaminen, jota joutuivat väistämättä tekemään puolustaakseen itseään. Tästä aluksi hyvin pienestä turvapaikasta kehittyi Bio-Klaani, jonne saivat tulla kaikki, jotka tarvitsivat suojaa tai turvapaikkaa. Tawasta ja Visokista tuli Bio-Klaanin johtajia (admineita). Hetkeä myöhemmin kaksi muuta klaanilaista, Guardian ja Ämkoo, liittyivät Klaanin ylimpään johtajistoon. Lopulta Klaanista oli tullut niin vahva ryhmittymä, etteivät Makutan joukot enää uskaltaisivat hyökätä Visokin kimppuun tämän takaisin saamiseksi. Visokki käytti tähän asti Klaanissa ollessaan salanimeä ja kaikkien mielikuvana oli, että Bio-Klaanin olivat perustaneet kaksi Toaa.

Luonne Muokkaa

Goddamn Visokki

Ämkoon tekemä, sarjakuvatyylillä piirretty kuva

Visokki on yleensä hyvin rauhallinen, eikä suutu pienistä. Hän on suuri mestari oman mielensä kanssa, josta johtuu että hän oman mielensä järkkyessä (suuttuessa ym.) osaa taltuttaa itsensä tilanteen vaatimalla tavalla. Lisäksi Visokki on luotettavampi kuin kukaan muu, sillä hän saisi kaikkien ajatukset ja myöskin salaisuudet sitä kautta selville, jos haluaisi. Hän ei ole kuitenkaan ikinä tehnyt niin. Visokki on myös hyvin avulias auttamaan kaikkia ja siksi hän hoiteleekin Klaanissa monennäköisiä asioita jatkuvasti ja on vain harvoin pitkiä aikoja poissa Klaanista.

Taistellessa Visokki yrittää välttää tunteiden puuttumista peliin (vaikka se saattaisikin olla joskus hyödyksi) ja ajatella järkevästi kaikkien mahdollisuudet ja kyvyt huomioiden. Hän ei yleensä ole millään tavalla uhkarohkea, mistä johtuen hän varoittelee usein muita tarpeen vaatiessa.

Ulkonäkö Muokkaa

Visokki pohjautuu Vohtarakiin, joten on valtaosin tämän näköinen eli väriltään punainen ja silmät ovat vihreät. Visokilla on musta-oranssit jalat, joista hänet yleensä tunnistaa, mutta myös erottaa Vohtarakista. Hän on normaalin visorakin kokoinen.

Kyvyt Muokkaa

MielenvoimatMuokkaa

Visokki on aina elänyt telepatiavoimiensa kanssa ja oppinut hallitsemaan niitä todella hyvin. Jos haluaa, tällä kyvyllä voi saada paljon vahinkoa aikaan, mutta Visokki on opetellut olemaan haluamatta. Taisteluissa telepatia on vahvassa osassa, varsinkin jos vastuksen mieli on helppo tai tuttu. Tämän takia Visokki on aivan liian ylivoimainen, jos joutuu taistelemaan ystäviään vastaan, mitä ei missään nimessä ikinä halua. Jos vihollisen mieli on vähemmän tuttu, Visokki ei tutki heti kaikkia vihollisen mielen syövereitä, sillä haluaa ensin tietää mielen mahdolliset ansakuopat.

RhotukaMuokkaa

Visokin rhotuka vastaa Vohtarakin rhotukaa eli siitä seuraa kipua ja se halvaannuttaa.

Visokki erittää myös myrkkyä ja kutoo verkkoja normaalien visorakien tavoin.

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)