FANDOM

Snowman
Snowie
Eräänlainen lumiukko
Sukupuoli Mies
Tilanne Elossa
Ammatti Bio-Klaanin jäsen
Ryhmä Bio-Klaani
Naamio "Kanohi Aixor"/porkkananenä

”Olemme ihan harmittomia. Plussaa myös siitä, että minulla on näin kaunis hymy.”
— Snowman

Snowman eli Snowie on Bio-Klaanin pitkäaikainen jäsen, eikä kukaan varmuudella tiedä, onko hän toa vai lumiukko.

Elämäkerta Muokkaa

Snowmanin syntytarina on kaikille suuri mysteeri. Itse hän väittää syntyneensä, kun toa-kivi piilotettiin lumiukon sisään, mutta kukaan ei osaa varmuudella vastata, mitä todella kävi. Hän seikkaili ympäri tunnettua maailmaa ja päätyi lopulta Bio-Klaaniin.

Luonne Muokkaa

Snowman on leppoisa ja rauhaa rakastava veikkonen. Hän puhuu paljon ja silloin tällöin asiaakin. Snowie pitää hyvästä ruoasta ja juomasta, väkivallattomista seikkailuista sekä Kepestä. Hän pelkää vähän lentämistä.

Ulkonäkö Muokkaa

Snowmanmoc

Keetongun moc-näkemys Snowmanista.

Snowman on keskiverto-toaa pidempi, leveämpi ja muutenkin suurempi (ennen kaikkea kuitenkin leveämpi). Hän koostuu valkeasta massasta, ja kykenee muokkaamaan itseään uuteen muotoon - useimmiten Snowie kuitenkin esiintyy toamaisena, huonoryhtisenä ja yleisen verkkaisena hahmona. Hän on kauttaaltaan valkoinen ja hänellä on oranssi nenä.

Kyvyt Muokkaa

Snowman koostuu lumen kaltaisesta aineesta, joka ei kuitenkaan sula, ja voi siksi rakentaa itseään mitä ihmeellisempiin muotoihin. Hän on esimerkiksi ahtautunut ilmastointikanavaan ja toiminut laivan purjeena. Käytännössä Snowien voimat ovat kuitenkin erittäin rajalliset, eikä hänen keskittymiskykynsä riitä kovin monimutkaisiin muotoihin tai vauhdikkaaseen uudelleenmuovautumiseen.

Taistelutaitoja Snowiella ei juurikaan ole - taistelussa hän osaisi auttaa lähinnä istumassa vihulaisten päälle. Hän on kuitenkin kelpoisa venekuski ja pirteää juttuseuraa. Snowiella on myös taipumusta korkealentoiseen ajatteluun, joskin yleensä väärään aikaan ja väärässä paikassa.

Goddamn SnowMAN

Välineet Muokkaa

Snowie kantaa seikkailuilla mukanaan valtavaa laukkua. Sieltä löytyy yleensä ainakin seuraavat: evästä, kiipeilyhakku (ns. "toa-työkalu"), huonosti toimiva painetykki (ei-kuolettaviin tulitaistelutarpeisiisi!) ja lisää evästä. Olipa siellä kerran Ämkoon irtokäsikin.

Snowiella on myös merikelpoisa moottorivene, jolla voi sukeltaa pinnan alle ja melkein lentää.

Lainauksia Muokkaa

”...oikeasti, tahdot ehkä kääntyä jonkun muun puoleen, olen se heppu, joka istuu kahviossa ja syö patonkia...”
— Snowman Avdelle

”Hän on niin soma nukkuessaan.”
— Anonyymi Klaanilainen Snowiesta

”Oletkin kova kaveri. Jonain päivänä sinusta tulee vielä oikea poi-”
— Snowman Marionetille

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)