FANDOM

Sheelika
Sheelika chalk
Varjon ja salaman Toa
Sukupuoli Nainen
Tilanne Elossa, aktiivinen
Ammatti Varas, kaksoisagentti
Ryhmä Itsenäinen, työskentelee Zorakin ja Avden kanssa
Kyvyt ja varusteet
Kyvyt Salaman ja varjon voimat
Naamio Karisman naamio
Välineet Volo-Lutu-laukaisin, keihäs ja kilpi

Sheelika on salaman ja varjon toa sekä entinen klaanilainen.

Elämäkerta Muokkaa

Sheelikan menneisyydestä ei tiedetä paljon mutta tiedetään, että hänellä ja Tawalla on ollut yhteistä historiaa. Sheelika oli ihaillut Tawaa suuresti.

Sheelika saapui Bio-Klaanin saarelle ja liittyi pakolaisten perustamaan järjestöön. Hän ei meinannut sopeutua paikan sääntöihin ja ärsyyntyneenä erääseen kaupustelevaan Matoraniin, Sheelika sähköisti tämän kuoliaaksi. Ainakin näin asiasta on väitetty. Tämä oli liikaa Bio-Klaanin admineille, jolloin hänet karkotettiin Klaanista, mutta myöhemmin Makuta otti hänet takaisin.

Tuntemattomien tapahtumien jälkeen, Sheelika on ZMAn palveluksessa.

Myöhemmin, Sheelika lähti Bio-Klaanin saarelle, saatuaan kuulla saarella olevista levottomuuksista.

Klaanon-roolipeli Muokkaa

Bio-Klaanin linnoituksen lähellä, Sheelika kuuli Zyglakeista, jotka selvittelivät välejään Zyxaxin antamien outojen ohjeiden takia. Taistelussa ottivat yhteen Kalzyg ja Vulgzak. Lopulta taistelu päättyi Kalzygin häviöön ja Sheelika jatkoi matkaansa metsässä.

Sheelika lähti Arsteinin käskystä tutkimaan ja ottamaan itselleen Bio-Klaanin salaisia asiakirjoja ja tiedostoja. Hänen oli tarkoitus sabotoida klaanin järjestelmiä Arsteinin käskystä ja meni Umbran ikkunasta sisään tämän tyhjään huoneeseen, josta Salaman Toa pääsi Umbran Modekomentokeskukseen. Valitettavasti hänen metelöintinsä oli herättänyt Umbran Fikoun, Qewan, ja tämä hiipi Sheelikan takaa pois hälyttämään apua.

Sheelikanejaheh

Sheelika jatkoi tiedostojen tallentamista muistikristalliin, eikä huomannut Qewan apuun kutsumaa Kapuraa. Fikou hyökkäsi Sheelikan kimppuun, jolloin Toa Hagah potkaisi Rahin nurkkaan ja loi sille varjosalamahäkin. Tämän jälkeen Sheelika vietteli Kapuran viehätysvoimansa ja Hypnoosin naamionsa avulla, ja Painovoiman ja Tulen Toa lähti Umbran huoneistosta.

Myöhemmin, Yö Kauhun alkaessa, Sheelika tapasi Avden, jonka jälkeen hän lähti Volo Lutu-laukaisimellaan Tawan torniin, jossa Sheelika kohtasi virkasiskonsa. Syntyi raivoisa taistelu, joka päättyi Sheelikan vangitsemiseen.

Sheelikab

UlkonäköMuokkaa

Sheelika on solakka naisellinen Toa, jonka vasen puoli on lähes kokonaan musta ja oikea valkoisen ja sinisen sekoitusta. Hänen vasemmalla puoliskollaan on kääntyneet ja vääntyneet piikkihaarniskat. Sheelikalla on valkoiset hiukset ja sinistä Rurua muistuttava Hypnoosin naamio, jossa on kiinni kolmas hypnoosisilmä.

VarusteetMuokkaa

Sheelika kantaa ainakin Salamakeihästä, Sahateräistä Hagah-kilpeä sekä puukkoa. Hänellä on nähty myös Volo Lutu-laukaisin, jonka avulla hän pääsi Tawan huoneeseen.

Sheelikan on nähty käyttävän Volitakia ja Hypnoosin naamiota. Muista hänen naamioistaan ei tiedetä.

Luonne Muokkaa

Sheelika on angstinen persoona, joka tuntee paljon syyllisyyttä ja vihaa klaania kohtaan, koska klaanilaiset karkottivat hänet ja hän joutui Makutojen ja ZMAn luokse.

Voimat Muokkaa

Sheelika pystyy hallitsemaan varjoa sekä salamaa. Hän voi yhdistää nämä kaksi elementtiä varjosalamoiksi, joita hän voi ohjailla sormenpäistään. Jos Sheelika loisi Nova-räjähdyksen, se sisältäisi varjoa ja salamaa.

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)