FANDOM

Malline:Hahmo

Seran oli alunperin Nynhran Haamu, mutta hänet erotettiin niitten joukosta, koska hän ei ollut paljon kiinnostunut metallitöistä. Myöhemmin hän harhaili Iganatan saarelle, jossa Irvan auttoi häntä. Sittemmin hän on toiminut saaren hätäpaon kanssa. Se kuitenkin pidettiin salassa, koska monet sotilaista halusivat karata saaresta, toisin kuin Irvan. Kun Visorakit sitten onnistuivat tuhoamaan pääkohdan, hän, Irvanin, ja Matoron ja Xxonnin pakenivat pienellä veneellä Bio-Klaanin saarelle, jolla hän onnistui pelastamaan Thowron-nimisen Turagan hukkumiselta, joka antoi Seranille kiitokseksi Toa-Kiven.

Nynrahin-haamuna oleminenMuokkaa

Ei ole paljon tietoa siitä, mitä tapahtui kun Seran oli Nynrah-Haamu, mutta tiedetään vain, että hänet erotettiin ryhmästä, koska hän ei piitannut metallitöistä, vaan halusi Gukkopilotiksi.

Iganatan puolustusryhmissäMuokkaa

Tulee joskus....

Bio-KlaaniMuokkaa

Tulee joskus....

Toaksi muuttuminenMuokkaa

Oltuaan pari viikkoa Bio-Klaanissa, kalastaessaan, Seran näki vedessä hukkuvan Thowron-nimisen Turagan. Seran pelasti tämän Turagan ja kiitokseksi, hän antoi Seranille Toa-Kiven. Aluksi Serania ei huvittanut käyttää Kiveä, mutta kun pari gangsteriskakdia polttivat hotellin, jossa hän asui, hän muutti itsensä Toaksi, koska hänen mielestään se oli ainoa tapa päästä palavasta hotellista. Pari päivää hotellin palamisen jälkeen, Toa Kapura, Summerganonin kanssa kutsui Seranin mukaansa salaperäiselle saarelle.

VälineetMuokkaa

Photo original 440

Yksi Seranin itsevalmistama miekka.

Seran ei paljon pidä muitten valmistamista aseista ja haarniskoista. Hän haluaa itse pärjätä maailmassa. Sen vuoksi hän on valmistanut itse miekkansa, kahdesta metalliosasesta, palaneesta hotellista. Vaikka ne näyttävät pitkiltä lihaveitsiltä, ne ovat paljon kevyemmät, kuin ne näyttävät.

TriviaMuokkaa

  • Seranin nimi tulee Mass Effectin pääantagonista, Saren Arteriuksesta.

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)