FANDOM

”Polttouhri näkee sinut
Näkee kaikki, näkee minut
Valpas hahmo varjojen
Tuntee poltteen liekkien”

— Nukkeruno

Polttouhri
Polttari
Nukke
Sukupuoli nainen
Tilanne Elossa, aktiivinen
Ammatti Punaisen Miehen Silmä - Avden vakooja ja tarkkailija
Kyvyt kaiken polttava katse

Polttouhri on Avdelle työskentelevä olento, joka on yksi nukeista.

ElämäkertaMuokkaa

Polttouhrin elämästä ei tiedetä mitään muuta kuin, että tämä työskentelee Avdelle. Hän on ilmeisesti naispuolinen, koska Avde kutsuu häntä jostain syystä "tyttärekseen", ja Polttouhri vastaavasti Avdea isäkseen.

UlkonäköMuokkaa

Polttouhri on puinen nukke, joka on sieltä täältä hiiltynyt ja palanut. Sen rinnan keskellä on metallikehyksissä suuri silmä, ja sillä on myös kaulallaan nauha, johon on pujotettu silmämunia. Polttouhrin kädet on tehty luusta, ja sormet ovat jaokkeiset. Olennolla on kasvoillaan yleensä hitsausnaamio, joka peittää hänen päänään olevan pääkallon, jonka suusta valuu verta. Polttouhri käyttää lakastuneen kukan näköistä punaista viittaa ja usein myös mustaa kaapua, kuten muutkin nuket. Sen ääni on kimeä ja lapsenomainen, ja taustalla kuuluu rahinaa.

LuonneMuokkaa

Polttouhrilla on tapana hiippailla varjoissa ja aiheuttaa hiljaisia ääniä, jotka saavat varjostettavan tuntemaan itsensä hulluksi.

Spookedbyfireeyewonan

Taiteilijan näkemys

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Polttouhri pystyy liikehtimään käytännössä äänettömästi ja varjostamaan vakoiltavaa kohdetta tunteja ilman kiinnijäämistä. Se kuitenkin tapaa aiheuttaa erilaisia ääniä saadakseen kohteensa vainoharhaiseksi.
  • Voimat: Polttouhri pystyy sytyttämään tuleen pyrokineettisillä voimillaan lähes mitä tahansa. Sen tarvitsee vain nähdä kohteensa sytyttääkseen tämä tuleen. Polttouhri ei kuitenkaan käytä tätä kykyä usein hyökkäämiseen.

TriviaaMuokkaa

  • Polttouhrilla on Klaanon-spekulaatiossa ja chat-keskusteluissa (sekä Manun ja Guartsun hämärissä Messenger-istunnoissa) lempinimi "Polttari".
  • Hahmon loivat Makuta Nui ja Guardian.
  • Polttouhrin puhe kirjoitetaan fontilla Biometric Joe koolla 14 pt.
  • Ämkoo onnistui sitomaan Polttouhrin puuhun.
    • On teorioitu, että tämä on todellinen syy sille, miksi Marionetti yritti tappaa Ämkoon.