FANDOM

Tämä artikkeli kertoo Klaanonin hahmoista, joilla ei ole omaa artikkelia.

KlaanilaisetMuokkaa

Matoranit Muokkaa

  • Amaka - Matoran, joka johtaa kolmannenkuun festivaalin karnevaalikaravaania.
  • Ernie - Ta-Matoran, joka piti Klaanin ylläpitoa vastaan mielenosoituksen. Heitti Paacoa limsatölkillä päähän. Oli kuulemma joskus jakanut Klaanilehteä.
  • Hyur - Ta-Matoran, joka korjasi Allianssipommin jälkeen Bio-Klaania.
  • Mahdey - Su-Matoran, joka korjasi Allianssipommin jälkeen Bio-Klaania.
  • Tery - Onu-Matoran, joka korjasi Allianssipommin jälkeen Bio-Klaania.
  • Sopon
  • Yilda - Hoitajamatoran, joka auttaa Kupea tohtoroinnissa. Sama hoitaja joka oli todistamassa infernaalista närheä.
  • Klaanilainen le-matoran, joka oli matkalla Kolmannen kuun festivaaleihin, kunnes Tappaja tappoi hänet. Hän asui Klaanin huoneessa 042.
  • Mabha - Mabha on kuollut onu-matoran.
  • Siluk - Jaloa rurua kantava ga-matoran, joka oli bingohallissa kun hänen ystävänsä Tihli voitti hedelmäkorin. Joutui Tednin lähentelyn kohteeksi.
  • Tihli - Kaukauta kantava ga-matoran neiti, joka voitti bingon. Joutui Tednin lähentelyn kohteeksi.
  • Hans - kun SE HANS saapuu
  • Plaploo
  • Jarp
  • Pegghu - Kaupungissa syntynyt Ta-Matoralainen vartija.
  • Kuna - Bio-Klaanin puolustusvoimiin kuuluva Ta-Matoran. Hän on oiva tarkka-ampuja, jolla on todella tarkka sihti. Hän osaa käsitellä hyvin kaikenlaisia ampuma-aseita ritsoista kanuunoihin.
  • Pakua - Bio-Klaanin porttia vartioiva matoran.
  • Tewku - Bio-Klaanin porttia vartioiva matoran, jota Xiantos uhkasi puukottaa.
  • Vaderi - Musta matoran, joka on seilaamassa Ma Wetin tunneliverkostossa. Soittaa rumpuja.

Toat Muokkaa

  • Boletus - Toa, joka oli Manfredin ja Mäksän kanssa tehtävällä.
  • Vakai - Toa jonka Guechexin zyglakit tappoivat.
  • SUPER Toa Santor - Klaanilainen raudan SUPER TOA.
  • Toa Kyber - Ääntä hallitseva toa, jolla on toavälineenään taistelukitara.
  • Toa Geetee - Tulen toa, joka oleskelee usein Klaanin tyrmissä.
  • Toa Hai - Toa Hai on jäätä ja vettä hallitseva laivan kapteeni.
  • Toa Voyager - Troopperin "pikkuveli", joka on jousimies kuin veljensä. Hallitsee ilmaa.
  • Toa Seran - Entinen Nynrah-haamu, joka muuttui toaksi Bio-Klaanin lähellä olevasta hotellista, jossa oli tulipalo. Lähti Sugan ja Kapuran kanssa seikkailulle Zairyhin saarelle.
  • Toa Colmio - Entinen Nynrah-haamu, josta tuli raudan toa.
  • Toa Blezer - Jään Toa-ritari, joka hallitsee taikavoimia Riimumiekallaan.
  • Toa Iniko - Klaanilainen maan toa.
  • Toa Taguna - Klaanilainen plasman toa.
  • Toa Elgen - Veden toa, joka oli Buginoidin ja Lumiukon ystävä.

Muut Muokkaa

  • Jutap - Tornia vartijoiva steltinpeikko.
  • Ferra - Vortixx, jonka Guechexin zyglakit tappoivat.

NazorakitMuokkaa

  • 1034 - Merivoimiin kuuluva nazorak, joka palveli SS Rautasiivellä.
  • 1119
  • 1234
  • 1308 - Maavoimiin kuuluva räjähdevastaava. Hän on torakoiden pohjasakkaa useilla epäonnistuneilla räjähdevirityksillään. Hän oli Nazorakien päätukikohdassa, kun Makuta Nui tiimineen tunkeutui sinne. 1308 viritti heille pommin ansaksi, ja suojautui metallilevyn taakse odottamaan pommin räjähtämistä.
    • Kyvyt: 1308:tla löytyy paljon inspiraatiota räjähteisiin liittyen, mutta hän on kuuluisampi epäonnsitumisistaan kuin "loistavista" räjähteenkäisttelytaidoistaan.
    • Varustus: 1308 pitää usein yllään tummahkoja liivejä sekä vyötä, joissa hän kantaa kranaattejaan. Hän kantaa aina mukanaan itse kehittelemäänsä, "Haroldiksi" ristittyä kranaatiheitintään.
  • 1473
  • 1555 - Ilmavoimiin kuuluva tiedusteluja, joka edustaa nopeimpia ja ketterämpiä torakkasotilaita. Hän on erittäin taitava ilmataisteluissa. Hän oli Nazorakien päätukikohdassa, kun Makuta Nui tiimineen tunkeutui sinne. 1308 viritti heille pommin ansaksi, ja 1555 suojautui metallilevyn taakse odottamaan pommin räjähtämistä.
    • Kyvyt: 1555 osaa olla nopea ja viekas, mutta tarvittaessa myös hiljainen ja huomaamaton.
    • Varustus: 1555:n varustus on mahdollisimman minimoitu täydellisen lentämisen mahdollistamiseksi. Tämän takia käytännössä hänen ainoat varusteensa ovat vyöllä pidettävä konepistooli sekä kommunikaatiokuuloke.
  • 1836
  • 1989
  • 4896 - Merijalkaväkeen kuuluva sotilas, ja yksi harvoja mielellään vedessä oleskelevia torakoita. Hän oli Nazorakien päätukikohdassa, kun Makuta Nui tiimineen tunkeutui sinne. 1308 viritti heille pommin ansaksi, ja 4896 suojautui metallilevyn taakse odottamaan pommin räjähtämistä.
    • Kyvyt: 4896:lla on mainio sietokyky vettä kohtaan. Hänellä on myös hyvät keuhkot, joten hän voi pidättää hengitystään veden alla useita minuuttelja, ilman sukellusvälineitä.
    • Varustus: 4896:lle on myönnetty sinkomainen, sekä raketteja että torpedoja ampuva ase. Hän kantaa selkäpakkauksessaan usein mukanaan välttämättömimpiä sukellusvarusteitaan; happinaamaria -ja säiliötä, sekä räpylämäiisiä jalkuneitaan.
  • 6758 - 6758 on Syöksypommittaja n. 35 pilotti ja 597 avustaja. Hän tappoi Nutun sodassa Klaania vastaan.
    • Kyvyt: 6758 on ovela ja hyvä taistelija. Sillä on kumminkin merisairaus, jonka takia se on Syöksypommittajissa.
    • Varustus: 6758 kantaa mukanaan tikaria ja konepistoolia.

SkakditMuokkaa

  • Gaggulabion henkivartijat - Raskaasti aseistettuja isokokoisia Skakdeja. Suojelevat henkensä uhalla Gaggulabiota.
  • Werekk
  • Moerakk - Kuolleen rukikalan omistaja ja baarimikko. Ilman skakdi, jolle Warrek on velkaa.
  • Bodyrakk - Isokokoinen skakdi, joka oli Kuolleessa rukissa kun Makuta Nui ja Guardian olivat puhumassa Warrekin kanssa Zorakista.
  • Nektannin joukot - Nektannin alaisuudessa olleita skakdeja, joista monet joutuivat Zaiggeran tai klaanilaisten ampumaksi.

MuutMuokkaa

  • Tarip "Ruostesilmä" - Tarip "Ruostesilmä" toimi kauan sitten Kapteeni Arupakin merirosvolaivalla perämiehenä. Hän jahtasi kapteeninsa kera Nimdan Delta-sirua eräälle saarelle. Temppelissä hän löysi Nimdan sirun, mutta Nuket hyökkäsivät kaksikon kimppuun Tarip jäi lattialuukku-ansaan ja kirjoitti seinälle tarinansa. Matoro ja kumppanit löysivät Taripin luurangon samaisesta ansasta tuhansia vuosia hänen kuolemansa jälkeen.
  • Radak - Radak on punamusta Vortixx Xialta. Hän harjoittaa salakuljetusta ja pitää omaa baaria Xialla. Radak vannoo kostoa Matoro:lle koska uskoo tämän romuttaneen hänen bisneksensä kauan sitten.
  • Un-Tok - Mystinen, Le-Matoran, joka on muita Matoraneja pidempi. Taitava miekkailija ja Anonymmelin perämies. Kukaan ei juurikaan tiedä hänestä paljon mitään.
  • Kapteeni Ghekula - Taivaspiraattien johtaja, jonka aluksen Snowie ja Ämkoo räjäyttivät. Siirtyi myöhemmin tavalliseen piratismiin.
  • Taku - Ghekulan perämies ja Le-Matoran.
  • Caps - Matoron matkallaan Äksän kanssa kohtaama matoran.
  • Lock - Capsin serkku, jonka Matoro ja Äksä kohtasivat etsiessään tietoja Itrozista ja Matoron Cencordista sekä Makutan Nimda-tutkimuksista.
  • Arrar - Notfunin laivan Yön Timo IIn miehistön jäsen.
  • Qinfatheous - Tongun matoran-kontakti Nynrahin Takomosta. Tunnetaan myös nimellä Q-mies. Yksi harvoista joka on voittanut Avrahk Feterran.
  • Pordok - Takomolainen Fe-matoran, jonka Zorakin Makuta Nuin haarniskaan asentama pommi tappoi.
  • Inuti - Syväläinen, joka yritti ottaa Manua kiinni Daxian läheisessä meressä.
  • Hirnlos - Syväläinen, joka yritti ottaa Manua kiinni Daxian läheisessä meressä.
  • Tohtori Hesou - Steltiläinen matoran-tohtori, joka korjasi Delevan rikkoutuneen käden.
  • Pryler- Hesoun bohroknaamainen kääpiöorja. Toimii oudon tohtorin talonmiehenä ja sisäkkönä.
  • Megafonimies - Xialainen vortixx, joka vartijoi Xian aluevesiä. Joutui konfliktiin Kapuran ja Matoron kanssa.
  • Setarkos - Ko-metrulainen filosofi, joka tutki koriolisilmiötä.
  • Seletotsira - Ko-metrulainen filosofi myös.

Viittaa kantava lajiMuokkaa

  • Diereue - Diereue on tai oli yksi tuntemattoman lajin johtohahmoista. Hän esiintyi flashbackissa.