FANDOM

”Kauniit juhlat teillä täällä. Olisi sääli, jos niille tapahtuisi jotakin.”
— Metorakk Bole-Korossa

Metorakk
SkakdiMetorakk
Skakdi
Sukupuoli mies
Tilanne elossa, Bio-Klaanin saarella
Ammatti palkkasoturi
Ryhmä Gaggulabion skakdit

Metorakk on veden skakdi ja Gaggulabion johtamien palkkasoturien kenttäkomentaja.

ElämänkertaMuokkaa

Metorakk eleli Zakazilla pientilallisella ennen sotaa, jossa hänet värvättiin Warrekin joukkoihin. Sodan aikana hän oppi nihilistisen elämänasenteen ja eteni tehokkaasti sotilasorganisaatiossa. Metorakk järjesti lukuisia verilöylyjä ja tunnettiin jo silloin psykopaattina. Hänen osapuolensa hävittyä sodan Nektannin puolella ollut herrasmies, Gaggulabio tutustui Metorakkiin, ja kaksikon välille syntyi vankka ystävyys. Hän kohosi kondiittorin palkkasoturijoukon toiseksi korkeimmaksi Labion sodanaikaisen kakkosmiehen salaperäisen kuoleman jälkeen.

Metorakk johti palkkasoturijoukkoja kenttätehtävissä ja eteni usein joukkojensa kanssa etunenässä. Hän sai oppia Odinalta ja teki tuttavuutta saaren synkeään väkeen. Kristallisaarten ryöstelyn aikana skakdi kohtasi Aerin saaren puolustajan, Delevan, ja lahjoitti vakavasti haavoittamansa toan Pimeyden Metsästäjille. Joitakin kuukausia sitten hän saapui Labion joukkojen kanssa Bio-Klaanin saarelle Kenraali 001:n palvelukseen.

Metorakk sai nazorak-tiedemiehiltä käyttöönsä eliittihaarniskaan pohjautuneen ulkoisen tukihaarniskan. Hän oli mukana monissa operaatioissa Klaanin saarella ja kauempanakin; konflikteja klaanilaisten kanssa ja tavoittelemassa Nimdaa useampaan otteeseen. Hän avusti myös Sarajia metsästäjä-yhteyksiensä ansiosta yhdessä operaatiossa Klaanissa. Hetki sitten hän tappoi kaiken elämän Bole-Korosta.

Metis

LuonneMuokkaa

Metorakk on sikäli poikkeuksellinen skakdi, että hän pyrkii kontrolloimaan tunteitaan ja esiintyy kylmänä ja laskelmoivana. Hän on nihilisti, joka ei näe elämässä tai yhteisissä pelisäännöissä juuri mieltä. Hän ei myöskään käytä minkäänlaisia päihteitä, minkä jotkut tulkitsevat syyksi hänen sosiopaattiselle käytökselleen. Metorakk on kaikesta huolimatta sangen älykäs Zakazin asukkaaksi, ja omaa päätä taktisille asioille. Hänestä kertoo myös jotakin se fakta, että hän käyttää taistellessaan kypärää vastoin yleistä tapaa.

Lisäksi, Metorakk pitää murhaamisesta ja muista väkivallan muodoista.

KyvytMuokkaa

  • Taidot: Metorakk on nopea ja ketterä. Hänen taistelutekniikkansa pääajatus on liikkua niin nopeasti ja arvaamattomasti, että kukaan ei osu häneen. Myös murhata asioita siinä sivussa. Nopeasti. Hän hallitsee aseen kuin aseen. Metorakk on myös kokenut komentaja ja on omiaan pienten taktisten ryhmien johtamisessa.
  • Välineet: Piikkimoukari, veitset, miekat, pistoolit, ohjukset, Cordak Benzekk -moottoripyörät, oikeastaan mikä vain.

TriviaaMuokkaa

  • Umbra keksi hahmon nimen. Metorakk oli ensimmäinen -rakk!
  • Metorakk on harvoja Steltin hammaslääkäriliiton virallisesti suosittelemia palkkasotureita.