FANDOM

”Ja Sätkynukke valkoinen
Ei anna sinun kitua
Käsi Miehen Punaisen
Jo alkaa veri maistua”

— Nukkeruno

Marionetti
Photo 737
Nukke
Sukupuoli vapaavalintainen
Tilanne Elossa, aktiivinen
Ammatti Punaisen Miehen Käsi - Avden henkilökohtainen salamurhaaja ja henkivartija
Kyvyt tappavan tehokas miekkailija, telekineetikko

Marionetti, Sätkynukke tai Valkoinen käsi on Avden Nukke, joka työskentelee tämän soturina tai salamurhaajana. Olennon oikea nimi on tuntematon, jos sitä edes on.

Elämäkerta Muokkaa

Marionetti on toiminut Avden henkilökohtaisena salamurhaajana jo ilmeisesti useita vuosituhansia, mutta tarkempaa tietoa olennon elämästä ei ole.

Vähän aikaa sitten Marionetti saapui eräälle trooppiselle saarelle etsimään Nimdaa. Hän voitti kaksintaistelussa Ämkoon, löi irti toisen tämän käsistä, ryösti tämän katanan ja löysi Nimdan naapurisaarelta. Myöhemmin Ämkoo ja The Snowman yrittivät jahdata Marionettia sukellusveneellä, ja lyhyen kaksintaistelun jälkeen Ämkoo selätettiin jälleen. Marionetti lähti viemään Nimdan sirua mestarilleen.

Luonne Muokkaa

Marionetti

Marionetti ei ole osoittanut kykenevänsä näyttämään tunteitaan. Se kuitenkin vaikuttaa olevan erittäin lojaali mestarilleen, Avdelle. Olennolla on myös suorastaan toamainen kunniantunto, sillä se antaa vastustajalleen aina mahdollisuuden vetää aseensa esiin ja valmistautua taisteluun. Marionetti ei myöskään välttämättä tapa kohdettaan aina, mutta tappaessaan se ei anna vastustajansa kitua vaan lopettaa tämän välittömästi.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Marionetti on osoittautunut erittäin tappavaksi miekkailijaksi ja hyväksi jäljittäjäksi.
  • Voimat: Marionetti omaa telekineettisiä voimia. Se ei ole tähän asti osoittanut vielä erityisen suurta telekineettistä potentiaalia, sillä olento on tähän asti liikutellut telekinesialla vain aseita, hiekkaa ja kasvillisuutta. Hahmo ei kuitenkaan omaa telepaattisia voimia; sen suu sijaitsee vasemmassa kämmenselässä. Marionetti pystyy myös kävelemään pystysuorilla seinämillä vaivattomasti. Erilaiset ammukset tuntuvat vain kiertävän Marionetin, ja hän pystyy myös kävelemään veden päällä. Kun Marionetti on lähistöllä, painovoima on enemmänkin summittainen ohjenuora.
Spoopedbyhandpupet

Kuumottavampi versio kuvasta.

Trivia Muokkaa

  • "Marionetti" tarkoittaa sätkynukkea, sekä helposti toisen ohjailtavissa olevaa henkilöä. Tämä viittaa osittain olennon nukkemaiseen olemukseen ja liikehdintään ja osittain siihen, että Avde komentaa olentoa mielensä mukaan.
  • Hahmon luoja, Guardian sai inspiraation hahmoon useissa kauppahalleissa tavattavista kasvottomista mallinukeista, "koska ne nyt vain ovat niin hiton pelottavia".