FANDOM

”Sinunhan se fiksu piti olla.”
— Snowman

Kepe
{{{hahmo_kuva}}}
Jään Toa
Sukupuoli mies
Tilanne elossa, maailmankuva rikkoutunut
Ammatti Tiedemies
Ryhmä Bio-Klaani
Kyvyt ja varusteet
Kyvyt Jään elementaalivoimat, viherpeukalo
Naamio Friik
Välineet vaahtosammutin

Kerosiinipelle, kavereiden kesken Kepe, joissain tapauksissa myös Hyrrä, Rätsie, Rättu, Spinny tai Spinachules, on jään Toa, johon on imeytynyt myös kasvillisuusvoimia. Hän on entinen ammattitoa ja nykyinen Bio-Klaanin jäsen.

Elämäkerta Muokkaa

Goddamn Kepeman

Kotoisin Artakhalta, Kepestä tuli erään tehtävän myötä Toa Artakkien jäsen. Monien seikkailujen Takalol-nimisen mystisen rahin kanssa jälkeen hän päätyi Bio-Klaaniin, jossa on tämän jälkeen asustellut ja jossa pitää Doxin ja Ignikan kanssa Verstasta, jonne kaikki vierailijat eksyvät.

Kepe lähti Snowmanin kanssa tapaamaan Guardiania tehtävän Ath-Koroon aikana. Perillä hän vahingoittui vakavasti nazorak 955:n iskusta.

Yö Kauhun aikana Kepe oli mukana toiminnan keskipisteessä.

Kepe tutki tuloksettomasti taistelussa tuhoutuneen Avhrak Feterran ruumista sekä monia klaanilaisten löytämiä enkryptattuja viestejä. Tällä hetkellä Kepe etsii Verstaan Nimdaa Snowmanin kanssa.

Luonne Muokkaa

Kepe on älyllisen kapasiteettinsa vuoksi teoriapuolen työntekijä. Uteliaisuudestaan johtuen hän tutkiskelee aina kaikkea uutta ja erikoista hyvinkin tarkkaan, mikä usein kostautuu taistelutilanteissa. Siksipä hän pyrkii välttämään niitä mahdollisuuksien mukaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Kepe on toa, jonka väritys koostuu valkoisesta ja vaaleanvihreästä. Hänellä on silmäkiikarinsa vuoksi suuresti kanohi Matatua muistuttava valkoinen kanohi Friik.

Yksi.

Kyvyt Muokkaa

Kepellä on Jään toan jäävoimat, joita käyttää kekseliäästi hyväkseen. Hänen kasvillisuusvoimansa eivät kuitenkaan ole järin kehittyneet, ja ilmenevät lähinnä kykynä manata levää meren pohjasta ja vihreänä peukalona kasvien kasvatuksen saralla.

Hän kuitenkin pystyy naamionsa avulla muovaamaan ainetta toiseksi. Prosessi on kuitenkin hidas ja tuskallinen, eikä siksi sovellu jokapäiväiseen, jatkuvaan tai pikaiseen käyttöön.

Välineet Muokkaa

Kepen toa-ase on pitkä keihäs, joka soveltuu uhkien pitämiseen loitolla. Muokkaustoimenpiteen jälkeen keihäs oppi ampumaan epävakaata hajotussädettä, mikä on tehokas mutta epäturvallinen ase. Hänellä on kuitenkin myös kokoelma eritasoista ja -vahvuista luotettavampaa aseistusta, jota hän ei kuitenkaan usein kuljeta mukanaan. Tähän sisältyvät muun muassa:

  • Hau-suojakenttägeneraattori (kykenee luomaan koko Klaanin linnakkeen kattavan kilven)
  • Crast-luodit (hylkivät kohdettaan saaden heitettyä tämän seinään. Toimivat myös heittoaseena)
  • Hau-hanska (luo kuplan, johon viholliset voi vangita. Kuplan ylläpitäminen vaatii hanskan pitämistä paikallaan)

Kepellä on Klaanin pohjalla Verstas ja varasto, jonne on kuljetettu kaikki Klaanin mannuilta löytynyt, kenellekään kelpaamaton roina. Kukaan ei tiedä, mitä kaikkea maailmalle hyödyllistä sen syövereistä löytyy.

Triviaa Muokkaa

Kepen Artakha-ajoista ei ole varmuutta, koska Kerosiinipelle on hullu.

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)