FANDOM

Glatorianking
S6305481
Toa
Sukupuoli Mies
Tilanne Elossa, loistunut
Ammatti Jäsen
Ryhmä Bio-Klaani
Kyvyt ja varusteet
Kyvyt Valon elementtivoimat
Naamio Avohkii(?)
Välineet

”Ei, Toan on oltava urhea, minä kestän, hän ajatteli. Mieli muuttui, kun torakat alkoivat piestä hänen raajojaan tohjoksi pyörän pyöriessä hitaasti ympäri. Kaiken lisäksi hänelle tuli huono olo. Tuska oli mitä kammottavin. Hänen panssarinsa menivät pirstaleiksi, kun niitä oli hakattu muutaman minuutin ajan. Kaikki se tuntui karmealta. Hän ei huutaisi, hänen olisi kestettävä
— Kertoja

Gekko on klaanissa asuva olento, jolla ei ole kaikki kunnossa pään sisällä. Hän on yksi Petturi-ehdokkaista, jotka Avde kertoi Yö Kauhussa.

Elämäkerta Muokkaa

Historia on pimennossa, mutta ihan kuin hän olisi aina ollut klaaniin aikajatkumossa vaikka ei sitä itse tiedäkkään, mutta kaikki tuntevat hänet. Hän liittyi Viiden iskuryyhmään ja joutui taistelun jälkeen Klaaniin palattuaan Abzumon kidutettavaksi.

Siinä hän menetti panssarinsa ja oli heikoilla, Avde otti hänet ja vei klaanille siellä Glatorianking haki varsutusta, mutta Avhrak Feterrat tuhosivat hänen kehonsa liikkumiskyvyttömäksi.

Jaken avulla hän onnistui pääsemään Yö kauhun aikana Keetongun verstaalle jossa hän vei yhden hänen Steampunk-haarniskansa ja muita tarvikkeita. Nyt hänellä on Steampunk asu ja hän auttaa klaanin eloonjääneitä.

Ulottuvuustykin etsintä Muokkaa

Umbra ja Glatorianking lähtivät etsimään ulottuvuustykkiä, sen avulla he voisivat päästä omiin ulottuvuuksiinsa, tämän maailman Nimetön toa oli kuitenkin estämässä heidän etenemistään niinkuin Zyglakien johtata Flygelkin. Umbran ja Flygelin erotessa tasitelusta GK ja Hänen kaksoisolentonsa jäivät keskenään. Arvaamatta Olento nappasi GK:n mielen ja laittoi sen jjonkinlaiseen astiaan, Olento itse varasti toan ruumiin ja pakeni sillä kohti klaania.

Mielen vankina Muokkaa

Goddamn Gekkoman

Glatorianking ei aluksi osannut käsittää mitä oli tapahtunut, hänet oli revitty irti omasta kehostaan niin, että vain hänen olemuksensa oli jäljellä. Avde ilmestyi ja puhui siitä kuinka oli auttanut toan pois pinteestä. Tämä teki Glatorianingin olon tukalaksi, sillä ei hän voisi vältellä vastapalveluksen jättämistä. Avde lähti kuljettamaan astiaa jossa mieli oli ja paiskasi sen sairashuoneen ikkunasta jossa Paaco oli jäänyt vartioimaan vangittua ja napattua GK:n ruumiista joka oli kahlittu tihutöiden aiheuttmaisesta ja adminin häiritsemisestä. Astia osui kahlittuun ruumiiseen ja GK.n olemus imeytyi sen sisään, aiheuttaen sen, että kaksi mieltä joutui taistelemaan siitä kuka kehoa tulisi hallitsemaan. Taistelun lopputuloksena oli se, että Nimetömmän toan mieli tuhoutui. Taistelun pahimmat vahingot olivat GK:lle oikean käden menetys ja miekan tuhoutuminen.

Herääminen Muokkaa

GK heräsi ja huomasi, että hänen oikea kätensä irtosi välittömästi hänen noustessaan ja kaappiin piilotettu miekka oli palasina.

Luonne Muokkaa

Glatoriankingin luonne on muuttunut suuresti tapahtumien aikana. Nykään hän on kärsivällinen ja hieman kostonhimoinen kärsimyksistään.

Kyvyt Muokkaa

  • Vahvuus
  • Suuri Avohkii (ei toiminnassa)

Välineet Muokkaa

  • Miekka (ennen)
  • Nyrkkirauta (ennen)
  • Valkoinen kaapu/viitta
  • Valkoinen steampunk-asu pienillä muutoksilla
  • Jalka proteesit ja vasemman käden proteesi.

Triviaa Muokkaa

  • Glatoriankingillä tiedetään olevan Anti-itsensä tässä maailmassa, Nimetön toa.
  • Järviseikkailun jälkeen hän on ollut välillä sekava ja ei oma itsensä, syy saattaa piillä viimmeisimmän tehtävän paineissa.

Bio-Klaani

Adminit

GuardianTawaVisokki

Moderaattorit

BladisMakePaacoSameUmbra

Jäsenet

DomekJäätutkija 273KapuraKeetonguKepeKilljoyMakuta NuiMatoroSnowmanSuga

DelevaGahlok VaGekkoJakeKupeNurukanTroopperiVaehran

BloszarColmioInikoKoobeeKyberNotfunRukiSamolSantorTagunaUmbra (Matoran)XxonnVaderiDiddyking

Muut

BobDinemHelmekaTuraga NiddiNöpöDox (entinen moderaattori)VAK (entinen moderaattori)

Entiset

Darkkis (moderaattori, kuollut)Kissabio (kuollut)Mahrox (kuollut)matatu (erotettu, kadonnut)Sheelika (karkotettu)Toworu (kuollut)Ämkoo (entinen admin)