FANDOM

Bio-Klaanin linnoitus on samaa nimeä kantavan saaren rannikolla sijaitseva suuri, vahva linnoitus.

Bio-Klaanin kaupunki
Klaanilinnake
Paikka
Asukkaat Klaanilaiset, lukuisat matoranit
Sijainti Bio-Klaanin saari, eteläranta
Tilanne asutettu, toimii Bio-Klaanin tukikohtana

Sijainti Muokkaa

Bio-Klaanin linnoitus sijaitsee samannimisen saaren eteläosissa, lahden pohjukassa, muutaman sadan bion päässä merenrannasta. Kuitenkin osa linnoituksesta yltää aivan meren rantaan. Linnoituksen ympärillä ja lähiseudulla, etenkin lounaassa, sijaitsee useita matorankyliä.

Historia Muokkaa

Tawa ja Visokki perustivat Bio-Klaanin linnoituksen kauan sitten turvapaikaksi erilaisille olennoille ympäri maailmaa. Aikojen saatossa Klaanin ympärille kasvoi matorankyliä ja linnoitus kasvoi uusien jäsenten liittyessä sinne.

Linnoituksen alla huomattiin olevan suuri luolasto joka oli mahdollisesti vanhempi kuin linnake itse.

Nimdan yksi siru joutui Klaaniin kauan sitten erään Steltiläisen ryövärijoukon mukana. Toisen sirun uskotaan sijaitsevan jossakin päin saarta, mahdollisesti linnakkeessa.

Infrakstruktruuri ja maamerkitMuokkaa

Karttawipu

Bio-Klaani on suuri, muurein ympäröity linnoitus jonka keskellä kohoaa valtava Admin-torni. Sydän-Klaanin ympärillä on matoranien asuntoja ja mm. Telakka jossa Klaanin Laivasto pitää majaansa. Klaanin pääportti aukeaa sisämaahan päin, ja se on rakennettu vahvimmasta prototeräksestä. Tähän menessä vain Avde on onnistunut avaamaan portin väkivalloin. Klaanin muurissa on portteja eri suuntiin, ja niiden yhteydessä on pienet vartioasemat.

Itse Bio-Klaanin linnoistuksen ympärillä sijaitsee useita matoranien rakennuksia. Klaanin ympäristössä on metsää ja vähän matkan päässä Bioarkistot, matorankyliä ja Klaanin satama majakkoineen.

Klaanin alla sijaitsee Verstas, ja kellarikerroksessa on myös Klaanin päägeneraattori ja apugeneraattori sekä monia varastoja. Pohjakerroksessa sijaitsee mm. Chat-kahvio ja useita huoneita sekä palveluja, kuten vastaanotto jossa uudet jäsenet otetaan vastaan. Pohjakerroksesta on myöskin nopea reitti Telakalle.

Ylemmissä kerroksissa sijaitsee konfressihuoneita, Klaanilaisten omia huoneita ja kaikkea muuta erinäistä. Klaanissa on myös tähtitorni. Vielä ylempää löytyy Admin-siipenä tunnettu torni, jossa Adminien huoneet, komentokammiot ja Klaanin tärkeimmät esineet sijaitsevat.

Asukkaat Muokkaa

Bio-Klaanin linnoituksessa asuvat Klaanilaiset ja useita satoja matoraneja. Monilla asukkailla on myös raheja lemmikkeinä, jotka asuvat vakituisesti Klaanissa.